友勁裝潢室內裝修有限公司/舊屋翻新/窗簾系統櫃/木作天花板/高櫃 低櫃/輕鋼架地板/油漆水電

phone
Click to show phone

友勁裝潢室內裝修有限公司/舊屋翻新/窗簾系統櫃/木作天花板/高櫃 低櫃/輕鋼架地板/油漆水電 Company Information

General information

友勁室內裝潢設計工程公司由一群擁有一、二十年木作裝潢工程經驗的老師傅組成,無論是舊屋翻新,窗簾,系統櫃,木作天花板,高櫃 ,低櫃,輕鋼架,地板,油漆都是專業服務,水電木工做工細緻,工法扎實,不論您想要的是各式風格的室內及店面裝潢,還是收納功能齊備、簡潔明淨的系統家俱,甚至是舊屋翻新、專業水電土木工程…等等,友勁室內裝潢的師傅都能充份和您溝通,讓您的設計施工一氣喝成,輕易將您的夢想,變成真實的居家環境。您累了嗎?下班了沒?想要擁有一個溫馨舒適的家,不論是新屋舊屋,友勁室內設計能為您提供免費的諮詢服務,而且價格平實親民,高貴不貴!現在,只要您一通電話,不論是大小裝潢工程或是土木修繕,友勁裝潢都非常樂意為您服務。請洽:0917-662-912 劉先生。

East District

友勁裝潢室內裝修有限公司/舊屋翻新/窗簾系統櫃/木作天花板/高櫃 低櫃/輕鋼架地板/油漆水電 Reviews & Ratings

How do you rate this company?

Are you the owner of this company? If so, do not lose the opportunity to update your company's profile, add products, offers and higher position in search engines.

A similiar page for your business? Make sure everyone can find you and your offer. Create your dedicated company page on Yellow Pages Taiwan - it's simply and easy!
Add your company