立達電業有限公司

Badu Road 39
205 Nuannuan District, Taiwan
phone
Click to show phone
Request for information

立達電業有限公司 Company Information

General information

立達電業有限公司成立於1998年,本公司是在台灣從事航海儀器與自動控制系統等,我們公司宗旨為客戶至上,服務第一,堅持以ISO宗旨持續不斷的努力與耕耘,深受台灣地區船東信賴及支持;為服務更廣大的顧客群,2005年成立高雄公司-勵達電業有限公司,以達到南北串連,更為完善的服務網,至今仍深受顧客們的好評,2011年成立台中公司-睿達電業有限公司,擴大服務滿足散裝及特殊油輪客戶的需求。立達電業有限公司成立於1998年,本公司是在台灣從事航海儀器與自動控制系統等,我們公司宗旨為客戶至上,服務第一,堅持以ISO宗旨持續不斷的努力與耕耘,深受台灣地區船東信賴及支持;為服務更廣大的顧客群,2005年成立高雄公司-勵達電業有限公司,以達到南北串連,更為完善的服務網,至今仍深受顧客們的好評,2011年成立台中公司-睿達電業有限公司,擴大服務滿足散裝及特殊油輪客戶的需求。

Badu Road 39 Nuannuan District

立達電業有限公司 Reviews & Ratings

How do you rate this company?

Are you the owner of this company? If so, do not lose the opportunity to update your company's profile, add products, offers and higher position in search engines.

A similiar page for your business? Make sure everyone can find you and your offer. Create your dedicated company page on Yellow Pages Taiwan - it's simply and easy!
Add your company