順天經貿廣場 SWEETEN PLAZA

thumb_up 5758 likes
Section 2, Wenxin Road 201
407 Xitun District, Taiwan
phone
Click to show phone
Request for information

順天經貿廣場 SWEETEN PLAZA Company Information

General information

THE 201 ART 順天建築.文化.藝術中心 -- 母體為建設企業的建築專業領域,順天建築.文化.藝術中心的成立,是企業精神的延伸與品牌價值的建立。我們期許建立一個新興的藝術展演場所,並以達致創造性的生成與文化的孕育涵養所在為終極目標。結合建築、藝術及文化的人文創意養分,激發彼此的相互撞擊、對話與影響,透過前衛的藝術實踐,對建築空間、環境以及文化結構進行創造性的探索。
期許透過專題展覽、教育學堂、美學活動、出版、媒體...等藝文事件的廣度鋪成與推廣,啟發一般大眾的人文思考與對環境的關懷,讓建築、藝術與文化在各個領域積極展現創意的能量;發表宣言或建立人文思潮與風格推演的平台與媒介,期望可以達致跨領域、跨平台、跨地域的結合,實現建築與人文藝術合一的企業理念。
順天建築.文化.藝術中心延續母體企業的經營理念,秉持著尊崇自然的法則以及為人群服務的永續態度,以專業與用心,推廣建築、藝術與文化的融合;以人性的關懷為出發點,透過藝術的生成轉介,傳遞人間的真善美與生命智慧。順天建築.文化.藝術中心期許持續結合藝文先進的智慧與自身的人文關懷,讓更多人感受藝術文化的豐沛資產與藝術融入生活的動人能量。
我們一直體認建築、藝術與文化的推廣,秉持著尊崇大自然的法則以及為人群服務的經營理念,為關懷人性的立足點,用藝術傳遞人間的真善美與生命智慧。我們秉持著取之於社會,用之於社會的精神,鼓勵本土藝術創作,深入文化的基層層面,希望順天建築.文化.藝術中心持續結合藝文先進的智慧與人文的關懷,讓更多人感受藝術文化的資產與生活藝術的理念。

Section 2, Wenxin Road 201 Xitun District

Opening hours
Monday:
00:00 - 23:59
Tuesday:
00:00 - 23:59
Wednesday:
00:00 - 23:59
Thursday:
00:00 - 23:59
Friday:
00:00 - 23:59
Saturday:
00:00 - 23:59
Sunday:
00:00 - 23:59
Parking
The company has a parking lot.
Phone number
+886422595777
Linki
Social Accounts
Keywords
real estate agency, commercial real estate agency, industrial real estate agency

順天經貿廣場 SWEETEN PLAZA Reviews & Ratings

How do you rate this company?

Are you the owner of this company? If so, do not lose the opportunity to update your company's profile, add products, offers and higher position in search engines.

A similiar page for your business? Make sure everyone can find you and your offer. Create your dedicated company page on Yellow Pages Taiwan - it's simply and easy!
Add your company